Teatr NN
Lubelska Trasa Podziemna
Piwnica pod Fortuną
Dom Słów
Imaginarium
Loading...

Regulaminy

 

REGULAMIN z dn. 01.10.2021 r.

Regulamin z dn. 01.10.2021 r. zawiera:

  • REGULAMIN INTERNETOWEJ SPRZEDAŻY BILETÓW
  • INFORMACJĘ O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

REGULAMIN INTERNETOWEJ SPRZEDAŻY BILETÓW

  1. Niniejszy regulamin internetowej sprzedaży biletów (zwany dalej „Regulaminem”) dotyczy internetowej sprzedaży biletów wstępu na wystawy Ośrodka „Brama Grodzka - Teatr NN” (zwane dalej „Ośrodkiem”) tj. Wystawę „Lublin. Pamięć. Miejsca”, Izbę Drukarstwa/Dom Słów, Lubelską Trasę Podziemną oraz Piwnicę Pod Fortuną.
  2. Ośrodek zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji treści Regulaminu w uzasadnionym przypadku, przy czym każda zmiana Regulaminu będzie podawana do wiadomości, a zmodyfikowany Regulaminu umieszczany w serwisie sprzedaży biletów on-line (Serwis) znajdującego się pod adresem https://bilety.teatrnn.pl/ będzie miał zastosowanie wyłącznie do transakcji zawartych po dacie wprowadzenia tego zmodyfikowanego Regulaminu i  podania go do informacji w ww. trybie.
  3. Zakup biletów wstępu do Ośrodka możliwy jest na stronie internetowej pod adresem https://bilety.teatrnn.pl/ wyłącznie po zaakceptowaniu Regulaminu.
  4. Po opłaceniu biletu i zaksięgowaniu płatności bilet zostanie przesłany na podany adres e-mail w formie załącznika pdf.
  5. Bilet wydrukowany bądź zapisany na urządzeniu mobilnym typu smartfon, tablet, czytnik e-książek podlega weryfikacji przed wejściem na ekspozycję. W przypadku biletu w formie elektronicznej należy pamiętać, by urządzenie mobilne miało zainstalowane oprogramowanie prawidłowo wyświetlające pliki w formacie PDF.
  6. Internetowa sprzedaż biletów wstępu do Ośrodka umożliwia zakup maksymalnie 10 biletów w trakcie jednej transakcji.
  7. Ceny biletów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  8. Szczegółowy cennik, rodzaje biletów, informacja o przysługujących zniżkach, godzinach otwarcia Ośrodka oraz regulamin zwiedzania, dostępne są na stronie internetowej Ośrodka www.teatrnn.pl w zakładce „Zwiedzanie”.
  9. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i przelewem prowadzone są za pośrednictwem operatora płatności First Data Polska S.A. Al. Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa.
  10. W celu otrzymania faktury VAT należy zaznaczyć opcję „Tak, chcę otrzymać fakturę VAT” w systemie rezerwacji oraz podać wszystkie wymagane dane do jej wystawienia, tj. pełna nazwa instytucji, adres oraz NIP. Po opłaceniu należności faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną.
  11. Wejście na wystawy Ośrodka odbywa się w terminach i godzinach wybranych i wskazanych na bilecie. Bilet uprawnia do jednokrotnego wejścia na wystawę.
  12. Bilet nie wykorzystany w wyznaczonym terminie traci swoją ważność.
  13. Uprawnieni pracownicy Ośrodka mają prawo weryfikacji dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do nabycia biletów zniżkowych (legitymacja szkolna, Karta Dużej Rodziny, itp.).
  14. Bilety wstępu do Ośrodka zakupione przez Internet nie podlegają zwrotowi lub wymianie.
  15. Zamawiający może złożyć reklamacje dotyczące procesu zakupu biletów on-line  wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected] lub poprzez pocztę klasyczną na adres: Ośrodek „Brama Grodzka  - Teatr NN” ul Grodzka 21, 20-112 Lublin w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia, w którym nastąpiło zdarzenie objęte reklamacją.
  16. W reklamacji Zamawiający powinien wskazać: czego dotyczy reklamacja, podać nr zamówienia oraz przyczynę reklamacji oraz dane osobowe umożliwiające kontakt z osobą wnosząca reklamację
  17. Reklamacja będzie rozpatrzona przez Ośrodek w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Ośrodek poinformuje Zamawiającego na piśmie lub poprzez pocztę elektroniczną na adres wskazany w reklamacji.
  18. Rozpatrzenie reklamacji przez Ośrodek nie wyłącza prawa Zamawiającego do dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego.

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1) (dalej jako: „RODO”), Ośrodek , jako administrator danych informuje o sposobie i celu przetwarzania danych osobowych kupującego, a także o przysługujących kupującemu prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych.

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Ośrodek “Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie, ul. Grodzka 21, 20-112 Lublin, email: [email protected];
  2. Został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym kupujący może się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych poprzez: email: [email protected] lub pisemnie na adres administratora danych;
  3. Przetwarzanie danych osobowych podanych przez kupującego na etapie zawierania i wykonywania umowy (podanych powyżej) w trybie opisanym w Regulaminie opiera się na przesłance z art. 6 ust. 1 pkt b) RODO, gdyż dane podawane w czasie zakupu biletów są niezbędne do wykonania umowy sprzedaży biletów, jak i do podjęcia działań na żądanie kupującego, przed zawarciem umowy, jak i na art. 6 ust. 1 lit. c RODO stanowiącym o prawie do przetwarzania danych dla wypełnienia obowiązku prawnego związanego z zachowaniem dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa podatkowego, jak i art. 6 ust. 1 lit. f RODO stanowiącym o prawie do przetwarzania danych dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora, w tym dla dochodzenie roszczeń z tytułu zawartej z kupującym umowy;
  4. Dostęp do danych osobowych kupującego będą mieli wyłącznie upoważnieni pracownicy Ośrodka i podwykonawcy usług realizowanych rzecz Ośrodek, niezbędnych do realizacji zamówień, z którymi podpisano umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień;
  5. Dane osobowe kupującego nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej poza Europejski Obszar Gospodarczy;
  6. Okres przechowywania danych osobowych związany jest z okresem przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych, wynikających z zawartej umowy, jak i wykonywania obowiązków przechowywania dokumentów księgowych i przedawniania karalności czynów związanych z posługiwaniem się dokumentami księgowymi, wystawionymi w oparciu o warunki handlowe; najdłuższy okres przechowywania danych w celu zabezpieczenia praw z umowy oraz wykonywania obowiązków archiwizacyjnych wynosi 10 lat;
  7. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych, jak również przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
  8. Podanie danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym lub umownym, jednakże konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zakupu biletów;
  9. Dane kupującego nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu;
  10. Dane osobowe kupującego nie będą przetwarzane w innym celu niż podany w pkt 3 powyżej.

 

 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Dyrektora Ośrodka „Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie
nr 18/2024 z dnia 01 października 2024 r.


Regulamin Sklepu Internetowego

Ośrodka “Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie


Sklep Internetowy prowadzony jest pod adresem: www.bilety.teatrnn.pl przez Ośrodek “Brama Grodzka - Teatr NN”w Lublinie z siedzibą w Lublinie 20-112 przy ul. Grodzkiej 21,
NIP: 9462119912, REGON: 430939371, wpisany do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Gminę Lublin pod numerem 07. zwanym dalej Sprzedającym.


Definicje:

  1. Cena Towaru – cena brutto Towaru umieszczona obok informacji o Towarze, nieuwzględniająca kosztów dostarczenia Towaru.
  2. Czas realizacji Zamówienia – czas, w którym Sprzedający dokonuje przyjęcia Zamówienia, zapakowania i wysyłki Towaru.
  3. Dostawca – InPost Kurier, InPost Paczkomaty doręczające zamówiony Towar.
  4. Elektroniczny formularz Zamówienia – formularz znajdujący się na stronie internetowej Sklepu Internetowego służący składaniu Zamówień.
  5. Zamawiający (zwany również Klientem) – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która po prawidłowym przejściu procedury rejestracyjnej w serwisie
    uzyskała dostęp do usług oferowanych przez Sklep Internetowy Ośrodka “Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie
  6. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  7. Koszt przesyłki Towaru – określony przez Dostawcę koszt przesyłki Towaru do Klienta.
  8. Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego, w której widoczne są wybrane przez Klienta Towary do zakupu.
  9. Sklep Internetowy – serwis internetowy, znajdujący się pod adresem: www.bilety.teatrnn.pl , za pośrednictwem, którego Klient może zakupić Towar.
  10. Oświadczenie – Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość.
  11. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia – wiadomość elektroniczna e-mail o temacie „potwierdzenie przyjęcia zamówienia”, nadana na adres elektroniczny Klienta.
  12. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego.
  13. Towar – publikacje książkowe oraz inne przedmioty przeznaczone do sprzedaży w ramach prowadzonego Sklepu Internetowego.
  14. Umowa sprzedaży – umowa w rozumieniu przepisów art. 535 Kodeksu cywilnego i nast.
  15. Wartość Zamówienia – Cena Towaru powiększona o Koszt przesyłki Towaru.
  16. Zamówienie – złożone przez Klienta oświadczenie woli określające rodzaj i ilość Towarów, złożone drogą elektroniczną poprzez Sklep Internetowy.
  17. Operator płatności –First Data Polska S.A. Al. Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa. Korzystanie z usług płatniczych Operatora Płatności następuje po przekierowaniu na stronę internetową vpos.polcard.com.pl , na warunkach określonych przez Operatora
    Płatności w udostępnionym tam regulaminie. Przed skorzystaniem z usług płatniczych Kupujący zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem Operatora Płatności i zaakceptować jego warunki.


§ 1
Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta opłaty za zamówione produkty, uprawnienia
    Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasad składania i rozpatrywania reklamacji. Regulamin udostępniany jest w formie pliku PDF, który umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego nie jest możliwe bez uprzedniej akceptacji Regulaminu.
  3. Treść Regulaminu i każda jego zmiana jest dostępna pod adresem: www.bilety.teatrnn.pl


§ 2
Sposób zawierania umowy, anulowanie zamówienia, realizacja zamówienia

  1. Sprzedający informuje o następujących wymaganiach technicznych niezbędnych do zawierania Umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego:
    a) połączenie z Internetem,
    b) używanie programu komputerowego pozwalającego na korzystanie ze Sklepu Internetowego.
  2. Wszelkie informacje dotyczące Towarów umieszczone w Sklepie Internetowym, w tym reklamy, cenniki lub inne materiały informacyjne, są informacją handlową i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do
    zawarcia Umowy sprzedaży na warunkach opisanych w Regulaminie.
  3. Składanie oświadczeń woli następuje drogą elektroniczną, w szczególności za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Internetowego i poczty elektronicznej.
  4. Złożenie Zamówienia wymaga każdorazowego przekazania danych osobowych.
  5. Ośrodek “Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Zamawiającego nieprawidłowych danych.
  6. Aby złożyć Zamówienie, Klient musi przejść całą procedurę składania Zamówienia Towaru w Sklepie, tj. wybrany Towar dodać do koszyka, podać dane niezbędne do realizacji Zamówienia lub skorzystać z Konta Klienta, dokonać wyboru sposobu
    dostawy i sposobu płatności, oraz kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”.
  7. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok kalendarzowy z zastrzeżeniem, że Zamówienia złożone po godzinie 15.00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy uznaje się za złożone następnego dnia roboczego.
  8. Sprzedający informuje o dostępności i cenie Towaru w treści jego opisu
  9. Ceny Towarów wskazane w Sklepie Internetowym:
    a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich,
    b) nie zawierają kosztów dostawy.
  10. Zawarcie Umowy sprzedaży wymaga postępowania zgodnie z instrukcjami zawartymi na stronie sklepu internetowego w trakcie procesu składania Zamówienia.
  11. Koszty związane z Zamówieniem Sprzedający podaje w Koszyku.
  12. Umowa sprzedaży jest zawarta w chwili potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedającego. Warunkiem potwierdzenia przyjęcia Zamówienia jest dostępność Towaru w magazynie Sprzedającego.
  13. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia jest przesyłane wyłącznie na podany Sprzedającemu adres poczty elektronicznej w ciągu 48 godzin od otrzymania informacji o złożeniu zamówienia przez Zamawiającego.
  14. Dokumenty stanowiące dowód zakupu (faktura/paragon) przesyłane są wyłącznie na podany Sprzedającemu adres poczty elektronicznej.
  15. Działając na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 1570, z późn. zm.) art. 106n Klient wyraża zgodę na przesyłanie faktur, duplikatów tych faktur oraz ich korekt, w formie elektronicznej przez Ośrodek “Brama Grodzka - Teatr NN”w Lublinie, ul. Grodzka 21, 20-112 Lublin z adresu e-mail [email protected] automatycznie przez system sprzedaży.
  16. Zamawiający/Klient Zobowiązuje się przyjmować faktury w formie papierowej, w przypadku gdy przeszkody techniczne lub formalne uniemożliwiają przesłanie faktur drogą elektroniczną.


§ 3
Cena i sposób płatności

  1. Cena Towaru podawana jest w złotych polskich i jest ceną brutto.
  2. Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmian cen Towarów występujących w ofercie, wprowadzania nowych Towarów oraz modyfikacji istniejących.
  3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena towaru podana na stronie Sklepu Internetowego w chwili składania Zamówienia przez Klienta, dodatkowo potwierdzona w Koszyku i w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia.
  4. Cena Towaru podana na stronie Sklepu Internetowego nie obejmuje kosztu przesyłki Towaru do Klienta. Do każdego Zamówienia doliczane są koszty jego przesyłki. Koszty przesyłki zależą od wielkości zamówienia i jego wagi.
  5. Płatność za towary zamówione za pośrednictwem Systemu jest możliwa wyłącznie za pośrednictwem Operatora płatności, za pomocą strony internetowej pod adresem https://vpos.polcard.com.pl, na którą Kupujący zostanie automatycznie przekierowany bezpośrednio po złożeniu zamówienia, na zasadach określonych przez Operatora Płatności w regulaminie dokonywania wpłat w serwisie PolCard. Korzystanie z usługi płatności online wymaga zapoznania się regulaminem i warunkami świadczenia usługi przez Operatora Płatności oraz ich akceptacji przez Kupującego.
  6. Koszt wysyłki zamówienia poza granice Rzeczypospolitej Polskiej jest każdorazowo uzgadniany indywidualnie z obsługą Sklepu Internetowego ([email protected]).


§ 4
Czas realizacji zamówienia

  1. Rozpoczęcie realizacji Zamówienia następuje nie później niż w terminie 3 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sprzedającego Wartości Zamówienia (łącznej ceny towaru powiększonej o koszty przesyłki towaru).
  2. Realizacja Zamówienia polega na:
    - przyjęciu Zamówienia do realizacji;
    - kompletowaniu Zamówienia;
    - pakowaniu zamówionego Towaru;
    - wysyłce zamówionego Towaru.
  3. W razie braku możliwości realizacji Zamówienia w terminach określonych powyżej, Sklep Internetowy skontaktuje się niezwłocznie z Klientem, informując o przewidywanym terminie realizacji zamówienia i ustali z nim dalszy sposób postępowania z Zamówieniem.
  4. Sprzedający zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia realizacji Zamówień.
  5. W każdorazowym przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w § 4 ust 4 Regulaminu, Sprzedawca zamieszcza na stronie sklepu internetowego informację o okresie zawieszenia realizacji Zamówień.


§ 5
Sposób dostawy lub odbioru zamówienia

  1. Dostawa zamówionego Towaru następuje za pośrednictwem InPost Kurier lub InPost Paczkomaty, zgodnie z kosztem według cennika zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego.
  2. Zamówiony i opłacony uprzednio towar można odebrać osobiście w siedzibie Ośrodka “Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie pod adresem: 20-112 Lublin, ul. Grodzka 21 w Centrum Informacji Ośrodka “Brama Grodzka - Teatr NN” od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00. Do wydania towaru klient zobowiązany jest do podania numeru zamówienia, lub numeru faktury.
  3. Zapakowany Towar wysyłany jest pod adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Klient ma możliwość wskazania innego adresu dostawy, poprzez wypełnienie pola „Dane do wysyłki”.
  4. Koszt dostawy uzależniony jest od:
    a) gabarytu i wagi zapakowanego Towaru
    b) miejsca dostawy – w wypadku dostawy poza granicę Rzeczypospolitej Polskiej.
    c) w przypadku wysyłki poza granicę Rzeczypospolitej Polskiej koszt dostawy jest ustalany indywidualnie.
  5. W przypadku nieodebrania Zamówienia i zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego, Sprzedający anuluje i dokona zwrotu środków za pośrednictwem Operatora płatności w terminie nie dłuższym niż 14 dni, chyba że Sprzedający i Klient uzgodnią wcześniej inny sposób zwrotu środków.


§ 6
Reklamacje konsumentów

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu określają zasady składania reklamacji w trybie rękojmi konsumenckiej, która może być składana przez Klientów, którzy są Konsumentami oraz przez osoby fizyczne dokonujące czynności prawnych bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej czynności wynika, że nie posiada ona zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Towaru zgodnego z Umową, bez wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową (rękojmia) stosownie do przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Klient może:
    a. żądać naprawy lub wymiany Towaru; Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z Umową, wartość Towaru zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o braku zgodności Towaru z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel w jakim Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi konsumenckiej, jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Klienta Towar na swój koszt. Szczegóły są uzgadniane indywidualnie w ramach danej reklamacji. Klient nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony.
    b. złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo o odstąpieniu od Umowy, gdy:
    i. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową, jeżeli zarówno wymiana jak i naprawa tego Towaru są niemożliwe albo wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy;
    ii. Sprzedawca nie dokonał naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;
    iii. Towar jest nadal niezgodny z Umową, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić ten Towar do zgodności z Umową;
    iv. niezgodność Towaru z Umową jest na tyle istotna, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy;
    v. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny Towaru wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli niezgodność Towaru z Umową jest nieistotna. Domniemywa się, że niezgodność Towaru z Umową jest istotna. Uprawnienie Klienta do odstąpienia od Umowy ogranicza się do Towarów niezgodnych z Umową. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych z zakupionych przez Klienta Towarów, Klient może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do Towarów niezgodnych z Umową. W odniesieniu do innych (pozostałych) Towarów, Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży wyłącznie, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Klient zgodził się zatrzymać wyłącznie
    Towary zgodne z Umową. W razie odstąpienia od Umowy Klient niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy jego koszt.
  4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z Umową.
  5. Wszelkie reklamacje Klient może składać:
    a. pisemnie na adres: Ośrodek “Brama Grodzka - Teatr NN” ul. Grodzkiej 21, 20-112 Lublin,
    b. pocztą elektroniczną, na adres: [email protected]
  6. Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Klienta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzieli odpowiedzi na reklamację w tym terminie uważa się, że uznał reklamację.
  7. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca powiadomi Klienta listem wysłanym na adres podany w reklamacji albo pocztą elektroniczną lub telefonicznie – w zależności od preferowanego przez Klienta sposobu informowania.
  8. W treści reklamacji Klient powinien podać co najmniej: swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji lub adres mailowy, rodzaj i datę wystąpienia przyczyn reklamacji oraz wszystkie okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. W przypadku braku w treści reklamacji danych umożliwiających właściwe rozpatrzenie reklamacji, Sprzedawca może zwrócić się do Klienta składającego reklamację o uzupełnienie danych. Sprzedawca zachęca, jeżeli jest to możliwe, o dołączanie do reklamacji zdjęć przedstawiających niezgodność Towaru z umową i jego wad, co może pozwolić na sprawniejsze rozpatrzenie niektórych reklamacji i, w zależności od zgłaszanych żądań lub podstaw reklamacji, może pozwolić na wyeliminowanie konieczności dostarczania, odbioru lub wysyłki Towaru,
  9. Zwrot pieniędzy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nastąpi niezwłocznie po poinformowaniu Klienta o sposobie załatwienia reklamacji, nie później jednak niż w terminie 14 dni, odpowiednio od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu Ceny lub od dnia otrzymania Towaru przez Sprzedawcę lub dowodu jego odesłania. Sprzedawca dokonuje zwrotu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient zgodził się na inny sposób zwrotu.


§ 7
Reklamacje przedsiębiorców


Klient nabywający Towary w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Przedsiębiorca) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi
za wady fizyczne Towaru ogranicza się do uprawnienia takiego Klienta (Przedsiębiorcy) do żądania usunięcia wady, a ponadto odpowiedzialność ta jest ograniczona do 12 miesięcy od daty wydania Towaru. W takim przypadku Sprzedawca według swojego wyboru
niezwłocznie wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Sprzedawca może również zaproponować odstąpienie od umowy za zwrotem takiemu Klientowi (Przedsiębiorcy) ceny zapłaconej za Towar dotknięty wadą. W pozostałym zakresie odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru jest wyłączona. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody wyrządzone takim Klientom (Przedsiębiorcom) z powodu wady Towaru ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient zapłacił Sprzedawcy za zakup danego Towaru.


§ 8
Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży

  1. Konsumentowi i przedsiębiorcy, o którym mowa w § 6 ust.1 przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenie na piśmie - w terminie 14 dni od dnia otrzymania
    reklamowanego towaru, wysyłając je drogą e-mailową na adres [email protected], lub na adres siedziby: Ośrodek “Brama Grodzka - Teatr NN”w Lublinie, ul. Grodzka 21, 20-112 Lublin. Termin 14-dniowy liczy się od dnia odebrania towaru.
  2. Klient jest zobowiązany ponieść tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  3. W celu odstąpienia od umowy Konsument powinien złożyć Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej na adres: Ośrodek “Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie Grodzka 21 20-112 Lublin lub pocztą elektroniczną na adres: [email protected], pod rygorem nieważności, wraz z przesłaniem dowodu zakupu, jego kopii lub co najmniej podaniem numeru Zamówienia. Następnie niezwłocznie (nie później niż w terminie 14 dni) dokonać zwrotu Towaru, w takim samym stanie w jakim zamówienie zostało dostarczone do Zamawiającego na adres: Ośrodek “Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie Grodzka 21 20-112 Lublin.
  4. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu oraz znajdującego się na stronie internetowej sklepu. Skorzystanie ze wzoru formularza odstąpienia od umowy jest
    obowiązkowe.
  5. Wzór formularza odstąpienia od umowy wraz ze szczegółowym Pouczeniem o prawie odstąpienia od umowy, jest przesyłany przez Sprzedającego Konsumentowi każdorazowo wraz z potwierdzeniem warunków złożonego Zamówienia w formie email na adres podany przez Klienta przy składaniu Zamówienia.
  6. Niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Sprzedający prześle Konsumentowi potwierdzenie jego otrzymania na piśmie lub na podany przez Klienta adres e-mail.
  7. Zwrotu Towaru należy dokonać nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od Umowy.
  8. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Umowa uważana jest za niezawartą, a Odstępujący jest zwolniony ze wszystkich zobowiązań.
  9. Sprzedający dokona zwrotu płatności, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu i zwrotu Towaru, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że
    Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla Sprzedającego z żadnymi kosztami.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towary zapakowane przez producenta w np. folie ochronne, pudełka muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko). W przypadku, gdy opakowanie zostało naruszone (usunięta folia, zniszczone pudełko) prawo do odstąpienia od umowy Konsumentowi nie przysługuje.


§ 9
Przetwarzanie danych osobowych


Zgodnie z ( art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy:

  1. Administratorem danych osobowych jest Ośrodek “Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie z siedzibą w Lublinie 20-112 przy ul. Grodzkiej 21, NIP: 9462119912, REGON: 430939371,wpisany do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez
  2. Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ośrodku “Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie: adres email: [email protected], adres do korespondencji: Ośrodek “Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie, Grodzka 21, 20-112 Lublin.
  3. Przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. w celu wykonania zawartej umowy i realizacji zlecenia lub do podjęcia działań przed zawarciem z umowy, w szczególności w celu:
    a. poinformowania o naszej ofercie;
    b. realizacji zamówień;
    c. obsługi reklamacji i prawa odstąpienia jak i innych praw konsumentów;
    d. obsługi innych zgłoszeń, które do nas kierujesz;
    e. kontaktowania w celach związanych z zawartą umową.
    1. Dodatkowo przetwarzamy Twoje dane na podstawie na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, ponieważ przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych. Przetwarzamy też Twoje dane osobowe również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celach wskazanych poniżej, ponieważ odpowiadają one naszemu uzasadnionemu interesowi administratora:- dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami
  4. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie
  5. Każdej osobie, której dane osobowe podlegają przetwarzaniu, przysługuje prawo żądania:
    a. Sprostowania danych osobowych;
    b. Usunięcia danych osobowych;
    c. Ograniczenia zakresu przetwarzania danych osobowych;
    d. Dostępu do danych osobowych;
    e. Przeniesienia danych osobowych;
    f. Kopii danych osobowych.
    Przysługuje Pani/Panu prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).6. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotowi świadczącemu usługi związane ze wsparciem programistycznym i informatycznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych. Dane udostępnione nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.7.
    Przechowujemy Twoje dane osobowe na czas nie dłuższy, niż jest to konieczne, ze względu na cel ich przetwarzania oraz wymogi prawa powszechnego. Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu – maksymalnie przez okres 6 lat od dnia wygaśnięcia umowy lub na czas trwania postępowania sądowego lub administracyjnego.
  6. Dane udostępnione nie będą podlegały profilowaniu
  7. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego
    lub organizacji międzynarodowej.

§ 10
Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  2. Sprzedający informuje, iż Konsument posiada w szczególności następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    a) Konsument może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedającym.
    b) Konsument może zwrócić się do stałego polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej ze Sprzedającym umowy.
    c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Nim a Sprzedającym, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
  3. Regulamin obowiązuje od 1 października 2024 r.
  4. Sprzedający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie określonym przez Sprzedającego, nie wcześniej
    niż przed upływem 7 dni od umieszczenia informacji o zmianie na stronie internetowej i nie będą miały zastosowanie wyłącznie do transakcji zawieranych po dacie wejścia w życie tych zmian